Apták - hand painted

Údržba, orientační ceník, jak nakupovat

 

Údržba

 

 

Údržba ručně háčkovaných a pletených výrobků

 

Doporučujeme:

 

Perte v ruce ve vlažné vodě (asi 30oC) jemným mačkáním v pracím prostředku na vlnu. Vymáchejte ve vlažné vodě. Je možné použít aviváž.  

Vodu jemně vymačkejte např. zabalením výrobku do ručníku, sušte vytvarované, vodorovně položené (např. položte na savý ručník). Hmotnost mokré pleteniny může výrobek zničit jeho neúměrným vytažením.

Nesušte v sušičce ani na ramínku, ani svisle na šňůře! Neždímejte kroucením!

 

 

Údržba ručně malovaných hedvábných výrobků

 

Barvy jsou tepelně zafixovány zažehlením nebo fixací v páře.

 

Doporučujeme:

 

Perte v ruce ve vodě do 40oC. Hedvábí ve vodě zbytečně nemáčejte, jenom jemně promačkejte. Používejte prášek na jemné tkaniny, při posledním máchání můžete přidat aviváž.

Žehlit při teplotě na hedvábí, raději dost vlhké (může i být i skoro mokré), po rubu nebo přes jinou textilii (ne přes malbu). Malované kravaty doporučujeme vyčistit vodou s pracím prostředkem jen v místě zašpinění, potom vodou vymýt, nemáčet kravatu celou a neždímat – vnitřní výztuž by mohla ztratit tvar.

 

Údržba ručně malovaných triček

 

Barvy jsou tepelně zafixovány zažehlením nebo fixací v páře.

 

Doporučujeme:

 

Perte v ruce ve vodě do 40oC převlečené na ruby. Vhodnější je praní ruční. V pračce ždímejte na maximální počet otáček 500 za minutu. Sušte z rubu, nevystavujte na přímém slunci.

Žehlete na bavlnu z rubu nebo přes jinou textilii.

 

 

Přejeme Vám (samozřejmě i nám), ať výrobky dobře slouží.

 

 

 

 

Orientační ceník

Hedvábí      
300 - 490,-    kravata
450 - 850,-    šály (dle rozměru)
 
Trička

390 - 420,-    krátký rukáv
490,-             dlouhý rukáv

 

Čepice
295,-             háčkovaná čepice bez podšití
435,-             háčkovaná čepice podšitá flísem se šálou

 

Čelenka zimní

335,-            čelenka zimní, podšitá flísem
 
Tašky                                              
330,-            látková taška
 
 

 

U objednávek dle vlastního přání, které budou např. více pracné, příp. něčím jiným speciální :-) je možné, že se cena ještě navýší. Tato skutečnost s Vámi bude předem konzultována.

 

Jak nakupovat
 

Seznam produktů na našich stránkách je nabídkou běžně dodávaného zboží Apták. Nezaručujeme okamžitou dostupnost všech výrobků. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky.
 
 
Konkrétní nabídku právě dostupného zboží můžete najít na:
 
http://www.potvor.cz/?u=276
 
http://www.fler.cz/hypacuda
 
nebo v kamenné prodejně Bílý králíček v Šumperku:

https://www.facebook.com/bilykralicekdesign/?fref=ts

 

 

Obchodní podmínky
 
Základní údaje
 
Provozovatel, fakturační údaje:
Ing. Irena Slavíková                    Mgr. Hana (Slavíková) Prejdová
Erbenova 1239                            Janošíkova 25
Hořice, 508 01                            Šumperk, 787 01
                                                 IČ: 01372424
 
Nejsme plátci DPH.
 
Kontaktní údaje:
telefon: +420775121271, +420777669013
email: aptak@aptak.cz
 
 
Objednávka zboží
 
Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky.
 
Orientační ceny jsou uvedeny v ceníku na stránkách. Přesná cena konkrétního zboží bude na dotaz sdělena spolu s informacemi ohledně jeho dostupnosti.
 
Celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků bude vypočtena před odesláním objednávky.
 
 
Zaslání zboží
 
Objednané zboží bude zasláno vybranou formou po platbě předem na účet nebo na dobírku, tj. cena bude zaplacena při převzetí zboží. Zákazník bude informován elektronickou formou o odeslání zboží.
 
Dodací lhůta
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, dle konkrétní domluvy. O případném prodloužení dodací lhůty je zákazník včas informován.
 
Balné není účtováno, cena za poštovné nebo přepravné bude sdělena dle výběru formy doručení.
Osobní odběr zboží je možný.
 
 
Záruční podmínky a reklamace
 
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho běžným opotřebením nebo nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, kontaktuje dodavatele některým způsobem uvedeným v kontaktech a vzájemně se dohodnou na dalších postupu reklamačního řízení.
 
 
Pokud by Vám cokoliv nebylo jasné, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poradíme.